1.1 Wat vind je in dit boek?

Be Good and Show It – Index
Laat zien wat je waard bent – inhoud


> 1.1 Wat vind je in dit boek? (hoofdstukken)


> 2.1 Laat zien wat je waard bent.


> 3.1 Tamtam maken voor zp-ers.
– 3.2 Een goed begin is het hele werk.
– 3.3 Stop meer van jezelf in je marketing.


Intermezzo (1) Interview met pianodocent Bertine Hobbelman.


– 3.4 Communiceren is je klant inspireren om keuzes te maken.
– 3.5 Een middel is geen doel.


> 4.1 Baas in eigen Toko … op koers met een draaiboek.
– 4.2 Het belangrijkste business model ben je zelf.


Intermezzo (2) Interview met modemaker Chris Ezerman.


– 4.3 Een plan voor ‘de tijd van je leven’. Van starters tot veteranen.
– 4.4 Geld verdienen als zp-er. Hoe doe je dat? Zonder vallen en opstaan.
– 4.5 De Aanjagers van Alles. Marketing & Communicatie.
– 4.6 Maximaal vertrouwen op jezelf.
– 4.7 Krachtige uitgangspunten voor kleine bedrijven. Merkdenken helpt.
– 4.8 Niet goed, geld terug. Relativiteitstheorie voor zp-ers.


> 5.1 Het enige wat relevant is voor een ander is jouw betekenis.
– 5.2 Ondernemen is vooruitzien. Want waar je hart is ligt je bestemming.
– 5.3 Het is hoe je de dingen waarneemt, hoe je ze ziet.
– 5.4 Het gaat om jouw unieke kracht. De allerbeste zijn is onnodig.
– 5.5 Je missie als uitdagende belofte: hoe ambitie visie succesvol verkoopt.


Intermezzo (3) Interview met Visueel Strateeg Huub Koch.


– 5.6 Creëer een instant wij-gevoel, de naam van jouw bedrijf en aanbod.
– 5.7 Laten weten dat je bestaat: Wie, Wat, Waar, Wanneer, Waarom en Hoe.
– 5.8 De klant als de held van jouw verhaal (wie ga jij blij maken?)


> 6.1 de creatieve benadering van marketing
– 6.2 huisstijl: elementen, vormgeving en middelen (maximale visuele identiteit)
– 6.3 grafische, digitale en ruimtelijke huisstijl (wat heb je nodig versus je budget)
– 6.4 social media (door de beperking, verbinding en delen word je een meester)
– 6.5 storytelling en webloggen, digital storytelling, videobloggen en podcasting
– 6.6 kiezen wat past bij jouw persoon, jouw stijl en je budget


> realisatie en productie van middelen
– 7.1 uitbesteden of zelf doen
– 7.2 schrijven en redactie
– 7.3 fotografie en illustratie
– 7.4 grafisch ontwerp, presentatie-ontwerp en webdesign
– 7.5 programmeren, SEO, drukwerk, etc.
– 7.6 public relations en mediaplanning


> de oogst binnenhalen (aan de slag met je middelen)
– 8.1 de resultaten zitten ingebakken in het proces (of ga terug naar de vorige fase)
– 8.2 bijsturen (voortschrijdend inzicht vraagt om flexibiliteit)
– 8.3 evalueren op ieder moment van het proces (go/no go)
– 8.4 het hoogst haalbare nastreven (groot denken in kleine stappen)
– 8.5 evalueer de grote lijn minimaal iedere 5 jaar (houd de vinger aan de pols)
– 8.6 heb je het nog naar je zin? (als je de juiste keuzes hebt gemaakt wel!)


> over Huub Koch
– 9.1 mijn persoonlijke verhaal
– 9.2 de Tao van communicatie
– 9.3 Zichtbare Zaken


> literatuurlijst
Start vanuit je hart > Patrick Roozemond
Calimero-marketing > Karen Romme
Kies en ze kiezen jou > Judith Webber
Laat jezelf zien > Judith Webber
Identiteitsmarketing > Kaj Morel
Resonate > Nancy Duarte
De held met de 1000 gezichten > Joseph Campbell
Social media expert in een week > Jeroen Bertrams
Branddesign > Ruud Boer
Als jij een merk zou zijn > Ruud Boer
Het enige boek over merken dat je nodig hebt > Michel Maandag en Liisa Puolakka
Made to Stick > Chip & Dan Heath
It’s Not How Good You Are, But How Good You Want To Be > Paul Arden
The Brain Audit > Sean D’Souza
Your World > André Platteel
Boekrecensies > Huub Koch


> index (woordenlijst)
– 11.1 van A – Z
– 11.2 trefwoorden
– 11.3 register van namen


VOLGEND HOOFDSTUK >


Advertenties

Een gedachte over “1.1 Wat vind je in dit boek?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close